Kundeservice – kontakt oss

Kundeservice – kontakt oss

Kontakt oss
Support

Kontakt vår kundeserviceavdeling:

Er du privatkunde og har spørsmål i forbindelse med hvordan du enklest kommer i gang med ditt nye Technogymutstyr?

Her finner du nyttig informasjon og ressurser for å komme i gang med våre bestselgende produkter fra Technogym til hjemmet.

Alle henvendelser som gjelder support, feilmeldinger, bestilling av reservedeler, tegning av serviceavtale eller bestilling av service sendes til service@qicraft.no eller via sidene under. Vi tilbyr også fjernstyrt bistand via Support-Remote Service.  På denne måten kan du få raskere og mer kostnadseffektiv hjelp, ettersom reisekostnader utelates. Fjernsupport faktureres per påbegynte halvtime, og du kan enkelt bestille ved å fylle ut feilmeldingsskjema.

 

Our customers can also get help in problem situations with the help of the Support Remote service. With the service, you get help faster and more cost-effectively, as travel expenses are eliminated. Remote support is charged for every starting half hour. You can book an appointment for remote support by filling in the error report form. Make sure that your phone number is filled in correctly, because you will receive a link to remote support via text message.

 

Technogym serviceteam

Vårt dyktige service-, teknologi- og supportteam sitter på hovedkontoret i Oslo. Her har vi også et stort  reservedelslager. Vårt dyktige fagteam av serviceteknikere hjelper våre kunder over hele vårt langstrakte land. I tillegg benytter vi oss av langvarige samarbeidspartnere, slik at vi alltid kan stille opp for våre kunder. Vi har også en mindre serviceavdeling i Bergen, som tar seg av dette distriktet.

Teknisk service, installasjon og reparasjoner utføres av teknisk kvalifisert personell, og i samsvar med Technogyms spesifikasjoner.

 

Vi måler TTR (Time to Repair) 

For oss er det viktig at vi holder et høyt servicenivå for at du som kunde skal føle deg trygg på valget av oss som leverandør, derfor følger vi Time To Repair (TTR) som et nøkkeltall. TTR er tiden fra det kommer inn en feilmelding til oss, og frem til  henvendelsen er håndtert. TTR måles over alle dager i uken, og alle døgnets timer.

Vår TTR mål er 5 dager, og vi arbeider alltid så hardt vi kan for å opprettholde dette målet.

Qicraft anbefaler sterkt at vårt utstyr monteres og serveres av autoriserte serviceteknikere for å kvalitetssikre utstyret før bruk.

kundeservice-kontakt-oss-qicraft