Artikkel

Vi scorer høyt på servicenivå og kundetilfredshet

TekstAtle Wathne

Vår servicetjeneste er basert på god kvalitetsstyring, derfor er vi ISO 9001-2015 godkjent av Det Norske Veritas. Evalueringen er med på å sikre at vi har kundeorienterte prosesser og høy kvalitet på våre serviceytelser.

En serviceavtale med oss innebærer at:

  • Gjennomsnittlig leveringstid for utstyrsdeler er 2 uker og for treningsutstyr 7 uker.
  • Responstiden for reparasjon er 24 timer og gjennomsnittlig responstid er 4 dager.
  • Reparasjonsrate ved første besøk er 97%
  • Alle våre teknikere er sertifiserte av Technogym
  • Kun originale Technogym deler er brukt på reparasjoner.

 

Profesjonalitet, effektivitet og vennlighet er vår styrke.

Vi er opptatt av hvordan kundene våre opplever møter med oss.

Målet vårt er å  forbedre og videreutvikle våre tjenester slik at vi kan yte bedre service for våre kunder i fremtiden. Tilbakemeldinger er viktig for at vi skal kunne vite hvordan vi skal forbedre oss og derfor samler vi inn tilbakemeldinger fra kunder på jevnlig basis.

Hvorfor er våre kunder fornøyd med oss?

“Tid fra bestilling til utført, kvalitet og kunnskap hos reparatør”

“Service i alle ledd, utstyr, mulighetene som ligger i teknologien og god kommunikasjon.”

“Produkt, service og kundekontakt.”

“Løsningsorienterte, hjelper oss så vi kan gjøre litt selv.”

“Kvaliteten på utstyret, oppfølgning fra selger og leveranse på tid.”

“Utstyret og kundeservice.”

“Kvalitet og service.”

“Opplever at servicen er bedre hos Qicraft enn hos sammenliknbare konkurrenter.”

 

Ta kontakt med oss når du trenger en solid samarbeidspartner får å vedlikeholde ditt treningssenter!

Atle Wathne, After Sales Manager

Kontakt oss
Atle Wathne

Atle Wathne

Aftersales Manager

+47 992 91 758