Artikkel

Mywellness support

Mywellness Pro er Technogyms coaching- og kommunikasjonsverktøy for treningssentre, instruktører og personlige trenere. På denne siden finner du instruksjoner om hvordan du bruker verktøyet.

Bruksanvisning for Mywellness Pro


Her finner du instruksjoner og tips for bruk av Mywellness Pro, inkludert ofte stilte spørsmål (FAQ).

Her får du tilgang til e-learning kurs online, f.eks. Mywellness Pro og det nyeste Technogym-utstyret.

Her får du tilgang til Technogyms bibliotek som har markedsføringsmateriale fra Mywellness Pro. 

Her får du tilgang til Technogyms bibliotek med markedsføringsmateriell uten Mywellness Pro innlogginsinformasjon.

Ofte stilte spørsmål (FAQ)

 


 

Spm: Jeg får ikke tilgang til Mywellness-kontoen min fordi jeg ikke husker passordet mitt.

 Svar: Gå til www.mywellness.com og bruk funksjonen “Glemt passord”. Du vil motta en lenke i e-posten din der du kan tilbakestille passordet ditt.

Kontakt oss
Salg


Spm: Hvordan legger jeg til en ny ansatt i Mywellness Pro?

Svar: Fra venstre i menyen Mywellness Pro – People – Ansatte. Legg til en ny, skriv inn navn og e-postadresse, og skriv inn en rolle. En invitasjonsmelding sendes automatisk til personen via e-post.

Spm: Wellness key reader fungerer ikke. Jeg prøver å vise det til klienten, men programmet svarer at “Programvaren som trengs for å tilordne nøkkelen, er ikke installert på maskinen din. Last ned programvaren her”. Jeg prøver å installere, men problemet vedvarer.

Svar: Fjern først det eksisterende Mywellness Key Reader-programmet fra maskinen – skriv Mywellness i søkefeltet ved siden av Windows-menytasten. Når programmet blir funnet, høyreklikker du og klikker Avinstaller. Gå deretter tilbake til pro.Mywellness og installer programvaren på nytt. Pek nøkkelen normalt.

Spm: Jeg oppdaterte treningsprogrammet til en kunde mens jeg ved et uhell slettet det gamle programmet. Kan jeg gjenopprette et gammelt treningsprogram?

Svar: For å gjenopprette et tidligere treningsprogram, begynn å tilordne et nytt program til kunden og velg “Tidligere brukt” fra listen. Du kan velge hvilke av kundens gamle programmer du vil gjenopprette.

Spm: Kunden ønsker å slette dataene sine fra Mywellness. Hvordan gjøres dette?

Svar: Gå til kundens kort (hent først kundens informasjon fra kontaktlisten og åpne kortet ved å klikke på navnet). Klikk på Rediger-knappen ved siden av Info-teksten (pennbilde). Klikk på SLETT nederst i venstre hjørne. Sletting fjerner bare det senteret kan se av kundens informasjon, men sletter ikke kundens konto.

Hvis en kunde ønsker å slette hele kontoen, må de gjøre det selv ved å logge inn på www.mywellness.com. Fra innstillingene øverst til høyre kan man få tilgang til brukerinnstillingene og derfra slette kontoen sin.

Spm: Kunden vil endre innstillingene for Mywellness-varsling. Ønsker å bli varslet om avtaler eller ønsker ikke å motta et sammendrag av ukentlige aktiviteter. Hvordan endrer jeg innstillingene?

Svar: Kunden kan endre varslingsinnstillingene på www.mywellness.com (Innstillinger øverst til høyre). Senteret kan endre innstillingene for kundevarsler på kundekortet: Gå til kundekortet og klikk på Rediger-knappen ved siden av Info-teksten, velg varslingsinnstillinger og endre innstillingene. Lagre.

Spm: Kunden har to Mywellness-kontoer. Hvordan kan de kombineres?

Svar: To aktive Mywellness-kontoer kan ikke kobles sammen. Vi anbefaler at kunden bestemmer hva han/hun vil bruke i fremtiden og sletter den andre www.mywellness.com (i øvre høyre hjørne Innstillinger – Brukerkontoinnstillinger – Slett konto).

Spm: En kunde ser ikke treningsprogrammet sitt i Mywellness-appen på telefonen, selv om det vises på kontoen i Mywellness Pro.

Svar: Mest sannsynlig er kunden logget på Mywellness-appen med en annen e-postadresse enn det senteret har lagret for Mywellness Pro. E-postadressen til brukerkontoen må være den samme for at kunden skal kunne logge på i appen.