Produkter

Serviceavtale

TekstAtle Wathne

FotoTechnogym

Kontakt oss

Atle Wathne

Aftersales Manager

+47 992 91 758

Vi tilbyr gode serviceavtaler for deg som ønsker regelmessig service og vedlikehold på ditt utstyr. Vi bistår med alt fra levering og montering til service og oppdatering av programvare.

Hvorfor bør du ha en serviceavtale med Qicraft? 

Ved å ha en serviceavtale med Qicraft sikrer du at utstyret holder god funksjonell og brukervennlig standard for deg og deres kunder. Qicrafts serviceteknikere har lang erfaring og kompetanse på utstyr fra Technogym, samt har tilgang til de nyeste oppdateringene av programvaren.

Serviceavtalen gir deg reduserte priser på hardware-oppdateringer, som vil forbedre brukervennligheten på ditt treningsutstyr. Qicraft har direkte kontakt med produsenten, som sikrer deg som kunde en rask og riktig hjelp, og kun bruk av originale deler.

Vi har tilgang til all historikk av din utstyrspark, noe som gjør driften mer forutsigbar i serviceperioden. Dette gir økonomiske fordeler som blant annet billigere oppmøter, timepris og avslag på deler.

Qicrafts eget serviceteam består av serviceteknikere basert i Stavanger, Bodø, Bergen og Oslo. Våre serviceteknikere utfører regelmessig service, reparasjoner og vedlikehold av treningsutstyr for våre kunder.

Vårt serviceteam har kurs og sertifiseringer for å utføre alt fra service og reparasjoner til oppgradering av programvare, vedlikehold og garantireparasjoner på ditt treningsutstyr. Teamet består av serviceteknikere, kundeservice, delelager, levering og montering.

Qicraft anbefaler at vårt utstyr monteres og tilpasses av autoriserte montører for å kunne ivareta en god kvalitetssikring før bruk.

Viktig å vite om garantibestemmelser: Technogyms tredemøller har krav om egen strømkurs på 16 ampere pr. maskin. Dersom dette kravet ikke tilfredstilles vil produktgarantien kunne frafalle helt eller delvis.